Răspunsuri la câteva întrebări despre Black Friday


Ați avut foarte multe întrebări în legătură cu procedura de comandă și de livrare a produselor din promoția de Black Friday eMAG, și de aceea am vrut să ne asigurăm că vă răspundem la cele mai frecvente nelămuriri. Să o luăm în ordinea numerelor de pe tricou:

1. La ce oră va începe în acest an Black Friday la eMAG?
Răspunsul e .. dis-de-dimineață. :-)

2. Cum procedez cu livrarea? Dacă nu mă găsește acasă curierul, dacă sunt plecat în perioada de livrare, dacă sunt la muncă în intervalul acela orar..?
Multe din întrebările voastre au avut de-a face cu ce se întâmplă atunci când trebuie să așteptați livrarea în loc să ridicați chiar voi produsele din showroom. Noi credem că, dacă n-ați încercat-o până acum, veți descoperi că varianta livrării produselor e mai simplă decât să vă deplasați singuri după ele. Mai ales dacă veți pune mâna pe vreun televizor cu diagonală mare la reducere.. :-)

Din momentul în care veți plasa comanda din site, în termen de câteva ore veți primi un mail care vă va anunța care e ziua în care e programată livrarea comenzii voastre.

3. Se poate plăti ramburs? Se poate plăti online? Se pot achiziționa produsele de Black Friday în rate?

Da. Produsele de Black Friday se pot plăti în sistem ramburs, odată ce acestea v-au fost livrate și v-ați asigurat că totul e în ordine, la fel ca în orice altă zi. Acestea vor mai putea fi plătite și online cu cardul, pe site, în momentul plasării comenzii.  Achiziționarea produselor în rate e și ea o variantă, dacă aveți deja un card cu rate fără dobândă din cele cu care e posibilă în acest moment achiziționarea produselor de pe site.

4. Ce se întâmplă dacă nu-mi place produsul, dacă am multe produse pe  comandă și nu apuc să le verific până pleacă curierul, etc?
Nu e nicio grabă. Dacă v-a ajuns produsul și nu sunteți mulțumiți de el, au dacă vă faceți griji că nu o să apucați să le verificați  pe îndelete la livrarea coletului, trebuie să știți că nu aveți motive de preocupare. Dreptul de retur în 30 de zile de la eMAG  îți permite să schimbi sau să returnezi produsul oricând în decurs de o lună de la cumpărarea lui. Chiar și de Black Friday.

5. Pot cumpăra/ ridica produsul din showroom?
Anul acesta, produsele din promotia Black Friday nu vor fi pe stoc in showroom-uri. Vorbim despre o cantitate foarte mare de produse, peste 120.000 în total, și ne așteptăm la sute de mii până la milioane de cumpărători. Când vorbim de o asemenea încărcare, lucrurile pot scăpa destul de ușor de sub control.

De aceea vă asigurăm că online e mai simplu, mai ales când e vorba de o zi atât de aglomerată ca Black Friday. Aceia dintre voi care încă nu au avut ocazia să cumpere de pe site-ul nostru, cu livrarea produselor acasă, se vor convinge de acest lucru, cu această ocazie. :-)

6. Pot să iau mai multe produse pe aceeași comandă?

Bineînțeles. Dar ar trebui să fie doar câte o singură bucată din fiecare produs.