Anul acesta, de două ori mai mulți români vor urmări promoțiile retailerilor față de anul trecut la prima ediție Black Friday adusă de eMAG si Flanco in România.

Conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown pentru eMAG, 4,1 milioane de români au auzit deja despre acest eveniment de shopping și vor fi cu ochii pe ofertele propuse de retaileri în această zi. Dintre aceștia, și-au manifestat intenția de cumpărare 59,3%. Ceea ce înseamnă că, în Vinerea Neagră, nu mai puțin de  2,43 milioane de oameni vor intra în cursa pentru cele mai bune oferte.

28,9%  dintre respondenți au spus că ar vrea să cumpere ceva de la eMAG. Ca atare, pentru primele ore ale zilei de vineri, pe site-ul eMAG ne așteptăm la circa 700.000 de vizitatori pe site-ul eMAG, în timp ce, pentru întreaga zi, ne așteptăm să primim până la 2 milioane de vizite.”

Mai multe date despre așteptarile românilor față de ziua de vineri, găsiți în comunicatul de presă.

Comunicat Black Friday