Depozitul eMAG in ziua de Black Friday [galerie foto]

Cam asa arata la ora aceasta depozitul eMAG, cuprins de febra celei mai importante zile din ultimii 10 ani. Am inceput pregatirea comenzilor voastre, veti primi in curand temenul de livrare. Datorita numarul extrem de mare, estimam ca livrarea tuturor comenzilor  se va face in cel mult o saptamana.

Veti primi fiecare confirmarea termenului de livrare iar pentru a fi mai eficienti va rugam sa nu sunati personal pentru aceasta. Va multumim si va asiguram ca facem toate eforturile ca produsele comandate sa ajunga in cel mai scurt timp la voi.

Puteti urmari raspunsurile la acest articol prin feed-ul RSS 2.0. Poti lasa un raspuns, sau sa faci untrackback de pe site-ul tau.

26 Comentarii »

 
  • Eduard Barna spune:

    @Milu Da, sper ca in ocaziile viitoare sa fie mai bine. Oricum, nici acum nu s-au descurcat chiar rau.
    De cativa ani e singurul magazin de IT din RO de la care cumpar componente, nu am avut nicio problema cu ei.
    Nu fac un mod de viata din a ma plange, am lucruri mai importante de facut, dar ma irita acel istoric de comenzi inactiv si (aparenta?) lipsa de informare.

  • Milu spune:

    Sa vedem cateva poze si de luni-marti. Chiar sunt curios daca se observa golirea depozitelor :)

  • Andrei spune:

    cum de unii au fost contactati deja in legatura cu comenzile, ba chiar au primit coletele, iar eu inca mai am istoricul de comenzi indisponibil? Sa inteleg ca ar fi o sansa sa mi se anuleze comanda, sau sa nu mai primesc coletul? :|

    • Csaba Aranyi spune:

      Buna,
      Si eu am fost sunat sambata sa confirm comanda. Cica luni se livreaza si dureaza. Pana la urma ajung.. dar mai incet. Probabil si pentru curierul rapid a fost un soc numarul enorm de comenzi.

  • Acum 5 minute mi-a ajuns produsul comandat ieri. Felicitari pentru intiativa si promptitudine.

    • Eduard Barna spune:

      Felicitari ! Dar noi, restul, asteptam un raspuns. Ce e asa de greu sa puneti site-ul ala pe picioare ? Vreau sa vad in ce stadiu e comanda mea, pe newEGG nu am patit niciodata asa ceva.

      • Milu spune:

        eMAG a facut asa ceva pentru prima oara. Evident, au fost si scapari, nu e usor sa ai un volum de lucru mai mare de cateva zeci de ori si sa poti livra ziua urmatoare toate comenzile.
        Daca iti place newegg (care nu livreaza in romania), continua sa cumperi de la ei.

        • Eduard Barna spune:

          Inteleg acest lucru, dar aici nu tine de volumul de comenzi, ci de respectul pentru client. S-a inregistrat acea comanda ? Produsul e ok ? Va ajunge candva ? Astea sunt chestii de bun simt care ar trebui spuse, nu ?
          Iar daca ai volum de munca mare, mai angajeaza niste oameni pentru o luna, nu e logic ?

          • Milu spune:

            Probabil ca din ceea ce se intampla acum se vor trage niste concluzii pentru ocaziile viitoare. Era de asteptat sa se intample asa ceva.
            Intre noi fie vorba, si pe mine ma deranjeaza ca anumite lucruri merg acum cu intarziere, dar e cu motiv intemeiat, nu e un modus vivendi.

          • Radu Mihai spune:

            Oricati oameni ar fi angajat, ar fi aparut probleme undeva in lantul de distributie. As fi curios daca angrenand toata capacitatea de transport a curierilor ar fi putut livra tot in 2 zile. Cred ca nu. Eu am ales sa ridic produsul comandat din showroom si l-am primit cu o zi mai devreme decat am fost instiintat initial. Nu cred ca e rau.

  • Cornel spune:

    In cat timp puteti onora cele 90000 de comenzi?

  • Sandu spune:

    pfoai ce e acolo…

  • Eduard Barna spune:

    Hmmm, dubios ca acum spuneti ca sperati sa onorati comenzile intr-o saptamana… Cand am facut comanda (la un produs din stoc) site-ul mi-a prezentat optiunea livrarii Sambata (26.11). Credeti ca sta cineva dupa voi sa va astepte peste o saptamana ? Eu zic ca ar fi frumos sa va onorati data bifata in dreptul fiecarei comenzi pentru ca nu ne facem noi programul dupa voi.

    • alex spune:

      ai o problema in general… daca tu ai impresia ca e simplu sa faci logistica la 90.000 de comenzi, eu zic sa te angajezi undeva la un centru de logistica sa vezi ce inseamna

      avand in vedere ca emagu zice ca se vor procesa toate comenzile in saptamna ce urmeaza, si ca ati luat produse la jumatate de pret, eu nu inteleg ce sunteti asa grabiti ???

      sau vreti sa le primiti mai repede si sa le urcati pe okazii ca sa le vindeti si sa faceti un profit micut asa de sarbatori ???

      zic asta pentru ca stiu mai multe persoane care asta fac, cumpara ce pot ieftin de la emag, si apoi le vand pe site-urile de gen, altceva nu stiu sa faca, deci asta tin sa cred ca esti si tu… un bisnitar :D

      • Eduard Barna spune:

        Nu ma judeca, ca nu ma stii, nu am luat nimic la jumatate de pret, am luat ceva cu 10% reducere, pe care l-as fi luat indiferent ca e Black Friday sau nu. Am nevoie de acel lucru la timp, cer prea mult ?

        • Gabi spune:

          Daca ai incerca un pic de obiectivitatea ti-ai da seama ca probabil engine-ul site-ului are textul acela standard cu livrarea a doua zi. Si circumstanetle comenzilor din aceasta vineri nu au fost nici pe departe standard. Daca ati citi complet declaratiile ati vedea ca s-au depasit de 3 – 4 ori previziunile lor la comenzi. Este normal sa fie depasiti de situatie si este si scuzabil. Este prima data cand organizeaza asa ceva si li s-au depasit si asteptarile. Aratati si voi un pic de spirit de sarbatori si fiti mai indulgenti.
          “Lucrurile bune se intampla celor care stiu sa astepte”

  • Soare Vasile Alexandru spune:

    Hai cu laptop.ul haiiii :D :D!!! Bravo eMAG pentru aceasta bucurie pe care mi.ai facut !!!! Multumesc !

  • Csaba Aranyi spune:

    Buna seara,
    Sunt curios care este modalitatea de a trata comenzile. Am plasat comanda la 8.30 AM (dimineata) si inca nu am un raspuns, desi din poze reiese ca se fac livrari.
    Astept comanda … sper ca pana la Mos Nicolae sa vina… ca altfel dau de dracu.

  • Razvan Ursache spune:

    Pana la urma a aparut comanda in istoric.
    Acum este ok.

    Nu mai sunt suparat pe voi. :)

  • Claudiu spune:

    Am stat 20 minute sa ma uit la poze. Extraordinar de captivant.
    Spunea cineva “in depozitul emag intra la un loc tot restul ecommerce-ului romanesc”. Frumos grait.

    Cred ca isi freaca curierii mainile in acest moment.

  • AurelianT spune:

    Eu cred ca foarte putini clienti au acum certitudinea ca vor primi ce au comandat… Pe mine nu m-a contactat nimeni telefonic, iar comenzile plasate le-am vazut in timpul zilei ba fiind active, ba fiind anulate … iar mai nou mi se spune “Momentan istoricul de comenzi este indisponibil.” … Asa ca privesc cu retinere toata agitatia asta, cata vreme nu stiu daca ma priveste si pe mine sau e doar pentru altii :D Cred ca abia dupa ce se vor vedea oamenii cu produsele in casa vor incepe sa curga felicitarile…

  • Mihai spune:

    Felicitari, asteptam alte promotii in continuare

    sunt putin dezamagit, am facut comanda la ora 05.30 si nici pana la ora actuala 19.00 nu am fost contactat de cei de la Emag:(

  • Eddie spune:

    Felicitari pentru promotie si succesul acesteia!

  • Razvan Ursache spune:

    OK, frumos depozit, mare, plin.
    Oamenii muncesc de placere, prea sunt toti cu zambetul pe buze.

    Dar nu vad nicaieri pe blog explicatii pentru comenzile “volatilizate” desi clientul a primit mesaj “comanda a fost procesata”.

  • Mihai Ioan spune:

    La ce vanzari au fost poate puneti din nou free shipping la orice produs :P

 

Lasă un răspuns

XHTML: Poți folosi aceste etichete: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>