Ne-am confruntat in acesta dimineata cu o problema de interconectare intre serverele interne si datacenter care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare a site-ului, rezultatul cel mai grav fiind afectarea preturilor de vanzare pentru 463 de produse. Desi exista numeroase mecanisme de control si prevenire a acestor situatii, exista inca acea marja de eroare care face din 100% doar un obiectiv de care facem eforturi sa ne apropiem cat mai mult.

Ne cerem scuze pentru indisponibilitatea de peste o ora  a site-ului, necesara resincronizarii tuturor sistemelor si cea mai mare perioada de acest fel din ultimii doi ani. Din respect pentru clienti, celor care au comandat produse la preturi mai mici decat oferta normala le vom livra produsele exact la pretul respectiv iar celor care au comandat la preturi mai mari le vom actuliza comenzile la pretul de lista corect. Livrarile se vor face in limita stocului disponibil si in ordinea primirii comenzilor, dupa procedura normala.

O prima estimare a ‘discounturilor’ pe care eroarea tehnica le-a oferit clientilor si pe care noi le vom onora se ridica la o suma de aproximativ 132.000 Ron (De ex: 18 televizoare afisate cu pret mediu 180 Ron fata de 2700 Ron, 27 notebookuri afisate la un pret mediu de 130 Ron fata de 1800 Ron precum si alte produse diverse insumand 248 comenzi primite intre orele 2 si 9:30). Desi pentru cei care s-au trezit devreme azi, oferta a fost o afacere nesperata si pentru noi o pierdere importanta, ne asumam eroarea si mergem inainte.

Probabil ca multi se vor grabi sa eticheteze ca o pierdere nota de plata a acestei erori tehnice dar noi o vom contabiliza ca o investitie, ce-i drept putin mai atipica, in increderea celor care ne trec pragul zi de zi. Pe termen lung, greselile sunt inevitabile atat din partea oamenilor cat si a masinilor dar ne ofera ocazii neprogramate de a arata cum intelegem sa rezolvam situatiile mai putin obisnuite.

Va multumim si va asteptam mereu la eMAG.