logo_final_garantie_returPe 8 februarie lansam ExtraGarantia de Retur, un serviciu prin care orice client al eMAG poate returna produsele in maxim 30 de zile de la cumparare, chiar daca le-a folosit in acest timp dar nu e multumit pe deplin de performantele sau caracterisiticile lor. Perioada de test anuntata pana in 30 aprilie a fost parcusa foarte bine din punct de vedere operational iar feedback-ul primit de la clienti impresionant. Principalul obiectiv, cel de crestere a increderii in modelul de comertul online practicat de noi si, implicit, al ratei de conversie a vizitatorilor eMAG in clienti, a fost atins.

De la 1 Mai, ExtraGarantia de Retur devine un serviciu standard eMAG, fiind oferita pe termen nedeterminat. ExtraGarantia de Retur intregeste seria celorlate servicii premium eMAG: livrarea gratuita indiferent de valoare si destinatie, service pick-up & return gratuit in toata tara, showroom-uri in locatii strategice din tara. Credem ca doar prin astfel de servicii puse langa o gama completa de produse putem accelera migrarea consumatorilor catre un comert online prietenos si perceput ca sigur din toate punctele de vedere.

Multumim tuturor celor care ne-au spus ce cred despre ce facem la eMAG si cum putem sa le fim mai aproape.

Detalii complete despre ExtraGarantia de Retur.