ExtraGarantia de Retur in 30 de zile, oferita permanent

logo_final_garantie_returPe 8 februarie lansam ExtraGarantia de Retur, un serviciu prin care orice client al eMAG poate returna produsele in maxim 30 de zile de la cumparare, chiar daca le-a folosit in acest timp dar nu e multumit pe deplin de performantele sau caracterisiticile lor. Perioada de test anuntata pana in 30 aprilie a fost parcusa foarte bine din punct de vedere operational iar feedback-ul primit de la clienti impresionant. Principalul obiectiv, cel de crestere a increderii in modelul de comertul online practicat de noi si, implicit, al ratei de conversie a vizitatorilor eMAG in clienti, a fost atins.

De la 1 Mai, ExtraGarantia de Retur devine un serviciu standard eMAG, fiind oferita pe termen nedeterminat. ExtraGarantia de Retur intregeste seria celorlate servicii premium eMAG: livrarea gratuita indiferent de valoare si destinatie, service pick-up & return gratuit in toata tara, showroom-uri in locatii strategice din tara. Credem ca doar prin astfel de servicii puse langa o gama completa de produse putem accelera migrarea consumatorilor catre un comert online prietenos si perceput ca sigur din toate punctele de vedere.

Multumim tuturor celor care ne-au spus ce cred despre ce facem la eMAG si cum putem sa le fim mai aproape.

Detalii complete despre ExtraGarantia de Retur.

Puteti urmari raspunsurile la acest articol prin feed-ul RSS 2.0. Poti lasa un raspuns, sau sa faci untrackback de pe site-ul tau.

126 Comentarii »

 
  • baba adriana spune:

    am cumparat acum 2 zile o tableta allview dar vr sa spun ca nu am umblat p ea..am bagat doar cateva poze si ecranul deja imi da erori…am apelat la service..dar in cazul in care vr banii inapoi cum procedez,,vreau ori alta il locul ei ori banii.

  • Mihai M spune:

    Am cumparat un modem resigilat de emag si nu functioneaza cum mi-am dorit. Il pot returna?
    Multumesc

  • Laura spune:

    Am cumparat zilele trecute un Nokia Asha 200 si nu sunt multumita de el. Il pot returna si cumpara in schimb un Nokia Asha 201 daca platesc diferenta?

  • Carmen Banica spune:

    am cumparat o imprimanta multifunctionala, de care nu sunt multumita
    Am facut cateva zeci de copii si pana in 100 de printuri
    Nu face fata la ce am eu nevoie, ma intereseaza un model mai performant.
    Pot returna produsul si eventual cumpara un altul mai performant ?
    Ce fac cu cartusul din care am consumat toner -cumpar altul sigilat si predau multifunctionala cu cartusul nou ? Care e procedura?
    Multumesc

  • Dan spune:

    Buna ziua,
    Am cumparat acum cateva zile un notebook acer aspire 5742g si nu sunt multumit de decizia facuta, as vrea sa il returnez in eventualitatea achizitionori aluia mai performant, notebook-ul este in stare perfecta, singura problema ar fi ca nu mai are intalat sistemul de operare linux cu care a venit, as putea sa il returnez si sa imi mai primesc bani inapoi?

  • razvan spune:

    am cumparat o masina de tuns de vreo 4 zile si nu sunt multumit de produs, pot sa o schimb cu alt produs?

  • Claudiu spune:

    ce se intampla cu ExtraGarantia de Retur in cazul in care produsul a fost achitat in rate cu CardAnataj ? Unde se returneaza banii ? In contul clientului de Card Avantaj sau in contul mentionat de client pe formuar ?

  • Ionut spune:

    am cumparat o husa si nu e ceea ce asteptam eu sa fie…pot sa o dau inapoi si sa imi recapat banii???

  • Cristian spune:

    Am luat un HDD de laptop si vreau sa il trimit inapoi. Cum procedez? Il formatez? In ce il pun, avand in vedere ca nu a avut cutie?

  • Denissa spune:

    Daca am dezlipit plasticul transparent de pe un monitor ma mai calific pentru garantia de retur sau se considera abalaj deteriorat/incomplet?
    Multumesc

  • Andy spune:

    am cumparat un monitor in luna septembrie iar el avea un defect (zona mai intunecata pe ecran) de cand l-am cumparat. Mai pot face ceva sa imi recuperez banii?

  • Adi spune:

    Salut !

    A venit astazi oferta pentru televizoare LCD , dar sunt incredibil de scumpe , fata de alte site-uri similare … sa nu mai zic de okazii , unde s-au vandut televizoare noi , full hd , de 81 , Samsung , cu 1400 de lei .

    Hai bai nene si voi cu oferte cum trebuie , ca vreau sa-mi iau de la voi un LCD de 106 . Un pret corect pentru el ar fi de 2200 de lei .

    Renuntati la transportul gratuit , sa nu mai cumpere lumea un cablu si altii sa fie nevoiti sa plateasca mai mult pentru alte produse din aceasta cauza .

    Sper daca nu luna asta , cel putin de sarbatori sa veniti cu oferte reale pentru televizoare LCD .

    Merci ,

    Adi

  • crissty spune:

    Am cumparat un modem zapp resigilat,si nu sunt multumit de el.se aplica extragarantia de retur?

  • Pogor Dorin spune:

    Salut …
    As dori sa cumpar un cooler pentru procesor deoarece acesta se supraincalzeste … Daca nu are nici un efect as putea sa il returnez ?

  • Ionel spune:

    Am cumparat un card de memorie CF de 8 gb Kingston. Am avut probleme mari cu el intrucat s-au alterat fisierele cu fotografiile facute la botezul fiicei unui prieten foarte bun. Doar dupa mari eforturi am reusit sa recuperez o parte din fotografii. As dori sa-l returnez fara dubii. Care sunt procedurile?

  • Atreides spune:

    Buna .. am achizitionat recent ( 28.10.2010) un Kit tastatura + mouse Logitech
    Cordless Desktop MK320, USB, negru
    si din pacate nu sunt multumit de produs . As dori sa-l returnez si sa
    achizitionez Kit-ul Logitech Cordless Desktop S 520
    platind diferenta . Cum trebuie sa procedez ? Nu sunt din Bucuresti

    • Atreides spune:

      Am completat formularul ExtraGarantia de Retur , a si venit curierul si sunt curios de ce exista formula de calcul pt. Calcul tarif transport ( am platit curierului 21 ron )
      Aici pe site se specica : ,,service pick-up & return gratuit in toata tara” …

      • Radu Apostolescu spune:

        Sunt doua servicii total diferite, asa cum le mentionezi si tu mai sus si anume:
        1. ExtraGarantia de Retur se refera la posibilitatea fiecarui client de a returna un produs in 30 de zile de la cumparare si a-si recupera banii. Transportul inapoi pentru produsele returnate nu este gratuit.
        2. Service Pick-up & Return este facilitatea prin care oferim transport gratuit de la client in service si retur dupa reparatie pentru produsele defecte in termenul de garantie.

  • Cristina spune:

    Buna ziua.
    Am achizitionat acum o saptamana un laptop MacBookPro de care nu sunt extrem de multumita. Nu as dori sa-l restitui neaparat, insa as dori sa vin la o verificare cu el.
    Se poate?
    Multumesc.

  • Dan Sbarcea spune:

    Buna ziua,

    Am achizitionat acum 3 zile un notebook Sony Vaio VPCEE23FX insa as dori sa-l schimb cu un model superior cas si configuratie, cu placa grafica dedicata si procesor Intel. Spuneti-mi, va rog, daca se poate face uz de garantia de retur (are licenta OEM Windows 7)

    Va multumesc

  • Ardelean Rares spune:

    Buna ziua am cumparat un router wierless linskyn si nu sunt multumit de el are semnalul foarte prost mdelul cu antena interna si as vrea sa il schimb cu un dlink daca se poate , nu au trecut numai 6 zile de cand il am

  • A. Chmara spune:

    am achizitionat un laptop toshiba care imi da erori din a2a saptamana de folosire. sunt convins ca problema este hardware si as dori sa il trimit inapoi. am completat formularul pentru extragarantia de retur insa nu am bifat casuta de la paragraful care scria despre returnarea banilor deoarece noul cont bancar inca nu este gata. ce se va intampla? daca primesc acelasi model de laptop si se va strica din nou dupa 2 saptamani mai beneficiez de extragarantie retur? sau in cel mai bun caz, doresc sa-mi trimite-ti banii dupa ce contul este gata. se poate asa?

  • Dana Craciun spune:

    In cazul unui laptop cumparat cu Free-DOS, pe care am instalat un sistem de operare, mai e valabila garantia de retur?
    Multumesc.

  • Rares spune:

    am cumparat un razer abyssus acum 1 sapt jum si nu sunt multumit deloc de el,cumpot sa il returnez? multumesc

  • Razvan spune:

    Buna ziua,

    am cumparat un acum vreo 10 zile un Nikon D3000 de care nu prea sunt multumit … as vrea sa il aduc inapoi si sa sachizitionez un D3100 …se poate ??

    Multumesc anticipat

 

Lasă un răspuns

XHTML: Poți folosi aceste etichete: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>