Salutam eforturile facute de ANPC pentru monitorizarea atenta a comertului romanesc offline sau online. Chiar daca concurenta dintre comercianti determina in mod natural cresterea calitatii serviciilor si selectia lor pe termen lung, o autoritate competenta si puternica este foarte necesara ca arbitru al jucatorilor din piata.

La inceput lunii februarie a avut loc o actiune tematica de control la nivel national in urma careia s-a emis un comunicat de presa pe care il puteti citi aici. Este o actiune normala iar modul in care sunt comunicate rezultatele cred ca este o dovada a transparentei pe care ne-o dorim cu totii din partea autoritatilor.

Din pacate unele canale de informare au prezentat trunchiat informatiile de mai sus, aruncand o umbra nemeritata asupra intregului comert online din Romania. Titluri ca ‘93% din magazinele online au abateri’ sau ‘www.teapa.ro’ sunt generalizari periculoase si lovesc in eforturile multor magazine importante de a sustine si a creste piata de comert online.

Ii invit pe managerii magazinelor online care doresc o reflectare corecta a activitatii lor si a relatiilor pe care le au cu clientii sa publice pe blogul propriu sau mai jos care a fost rezultatul controlului in cazul fiecaruia. Pentru acces usor la toate declaratiile va rog publicati un link sau trackback catre acest articol.

Va multumesc.

Despre eMAG:
eMAG a primit inspectia tematica ANPC in data de 5 februarie iar in urma acesteia nu s-a constatat sau sanctionat in vreun fel vreo abatere.

Au mai scris:

1. Mircea Scarlatescu

2. Fungift.ro

3. ePayment (Twitter)

4. Dragos Stanca