Azi a fost lansat noul proces de comanda online, o varianta simplificata si mult mai ergonomica, in opinia noastra. Este al treisprezecelea upgrade major (teoretic cel mai norocos :) ) al acestei zone extrem de sensibile a site-ului. Am ales un format original de preluare a datelor si un stil de adresare pe care nu-l mai intalniti pe alte site-uri. Ca layout am ales unul foarte aerisit, doar cu elemente esentiale si foarte vizibile, astfel incat atentia sa nu va fie distrasa.

Am reanalizat amanuntit in ultimele doua luni comportamentul vizitatorului eMAG care doreste sa plaseze o comanda online si am discutat cu multi dintre cei care comanda exclusiv online. Am facut teste, am construit scenarii de comanda. Toate acestea pentru a face din trimiterea unei comenzi un gest perceput ca natural de cei mai multi dintre voi, simplu si intuitiv. Mai simplu decat gestul de a da un telefon.

Cat de mult am reusit, asteptam cu nerabdare sa ne spuneti.  Rezumand, de astazi puteti:

  • sa faceti o comanda dintr-un singur pas, completand minimul de date necesare livrarii, fara a crea un cont in prealabil.
  • sa folositi datele dintr-o comanda anterioara si, doar cu un singur click (!), sa plasati o comanda noua.
  • sa accesati foarte rapid datele personale doar daca stiti emailul la care ati primit anterior o confirmare de comanda. Stim ca parolele pot fi o povara de multe ori.

Da, este posibil sa comanzi cu un singur click, acela dat pe butonul de „Trimit comanda’, nu pe altceva. Dar va lasam pe voi sa descoperiti ca o comanda online o poti da… de cateva ori mai repede decat una telefonica :).

De aproape opt ani ne straduim sa va oferim o experienta de cumparare online cat mai prietenoasa. Speram ca am facut inca un pas inainte.